Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky (VOP)

 

Kurzy pod Špilberkem s.r.o.

  • Sídlo: Údolní 222/5, 60200 Brno-město, Česká republika

  • IČO: 21112444

  • E-mail: info@terapeutickepiskoviste.cz

  • dále jen („My” nebo „Prodávající”)

Tyto Všeobecné obchodní podmínky („Podmínky”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník”) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva”) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách terapeutickepiskoviste.cz.


 

ℹ️ Základní ustanovení

 

  • Veškeré informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete v Zásadách zpracování osobních údajů [zde].

  • Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.

  • Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek zůstávají nedotčena.

  • Smlouva je uzavírána distančním způsobem (primárně na dálku) v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím webového rozhraní E-shopu. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy (bez navýšení oproti základní sazbě).

  • Pokud by konkrétní dohoda schválená během Vašeho nákupu na E-shopu odporovala Podmínkám, má tato konkrétní dohoda přednost.


 

I. Definice pojmů

 

Pojem Význam
Cena Finanční částka, kterou hradíte za Zboží.
Cena za dopravu Finanční částka, kterou hradíte za doručení Zboží, včetně ceny za jeho zabalení.
Celková cena Součet Ceny a Ceny za dopravu (včetně DPH a všech zákonných poplatků).
DPH Daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů.
Faktura Daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o DPH na Celkovou cenu.
Objednávka Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi.
Uživatelský účet Účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, umožňující uchování dat a historie objednávek.
Vy Osoba nakupující na E-shopu (kupující).
Zboží Vše, co můžete nakoupit na E-shopu.

 

II. Obecná ustanovení

 

  1. Koupě Zboží je možná pouze přes webové rozhraní E-shopu.

  2. Při nákupu Zboží jste povinni poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Poskytnuté informace budeme považovat za správné a pravdivé.


 

III. Uzavření smlouvy (Objednávka)

 

  1. Smlouvu s Námi lze uzavřít pouze v českém jazyce.

  2. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy, tyto náklady se neliší od základní sazby (např. přístup k internetu).

  3. Návrh Objednávky musí obsahovat:

    • Informace o nakupovaném Zboží (označíte tlačítkem „Přidat do košíku”).

    • Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení.

    • Vaše identifikační a kontaktní údaje (jméno, příjmení, doručovací adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa).

    • Délku opakovaného dodávání Zboží (je-li předmětem Smlouvy).

  4. Údaje v návrhu Objednávky můžete měnit a kontrolovat až do stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě”. Před stiskem musíte potvrdit Váš souhlas s těmito Podmínkami.

  5. Smlouva je uzavřena potvrzením Objednávky z naší strany, které Vám zašleme e-mailem. Potvrzení obsahuje shrnutí Objednávky a tyto Podmínky.

  6. Nemůžeme-li Objednávku potvrdit (např. nedostupnost Zboží, překročení maximálního počtu kusů), budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě. Smlouva je uzavřena, jakmile tuto nabídku potvrdíte.

  7. V případě zjevně chybné Ceny (např. neodpovídá obvyklé ceně, chybí/přebývá cifra) nejsme povinni Zboží za tuto Cenu dodat. V takovém případě Vás kontaktujeme s nabídkou nové Smlouvy. Nepotvrdíte-li Naši nabídku do 3 dnů, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit.

  8. Uzavřením Smlouvy Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.

  9. Máte-li Uživatelský účet, můžete ho využít, ale stále máte povinnost zkontrolovat správnost předvyplněných údajů.

  10. Slevy se uplatní vyplněním údajů o slevě do určeného pole v rámci návrhu Objednávky.


 

IV. Uživatelský účet

 

  1. Uživatelský účet je zřízen na základě Vaší registrace na E-shopu.

  2. Jste povinni uvést správně a pravdivě všechny registrační údaje a v případě změny je aktualizovat.

  3. Jste povinni zachovávat mlčenlivost ohledně uživatelského jména a hesla. Neodpovídáme za zneužití přístupových údajů.

  4. Uživatelský účet je osobní a nejste oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.

  5. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, pokud jej více než 2 roky nevyužíváte, nebo v případě, že porušíte své povinnosti dle Smlouvy.

  6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě z důvodu nutné údržby hardwarového a softwarového vybavení.


 

V. Cenové a platební podmínky, výhrada vlastnického práva

 

  1. Cena, Cena za dopravu a Celková cena (včetně DPH) jsou vždy uvedeny v E-shopu a v návrhu Objednávky. Cena v návrhu Objednávky je rozhodující. Jsou uvedeny též podmínky pro dopravu zdarma.

  2. Celkovou cenu po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží.

  3. Úhradu Celkové ceny lze provést:

    • Bankovním převodem. Splatnost je 14 dní od potvrzení Objednávky (informace k platbě zašleme v potvrzení).

  4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny, zaslána na Váš e-mail, fyzicky přiložena ke Zboží a dostupná v Uživatelském účtu.

  5. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete.


 

VI. Doručení zboží, přechod nebezpečí škody na věci

 

  1. Zboží bude doručeno způsobem dle Vaší volby:

    • Doručení prostřednictvím dopravní společnosti Česká pošta.

  2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.

  3. Předpokládaná doba doručení Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba na E-shopu je pouze orientační.

  4. Po převzetí Zboží od dopravce jste povinni zkontrolovat neporušenost obalu. V případě závady, která svědčí o neoprávněné manipulaci, nejste povinni Zboží převzít a musíte to neprodleně oznámit dopravci a Nám.

  5. Pokud nepřevezmete Zboží (s výjimkou poškozeného obalu), nejedná se o odstoupení od Smlouvy, ale vzniká Nám právo odstoupit od Smlouvy z důvodu Vašeho podstatného porušení. Nárok na úhradu Ceny za dopravu a případně náhradu škody zůstává nedotčen.

  6. Při opakovaném doručení nebo doručení jiným způsobem z Vašich důvodů, jste povinni uhradit Nám nákladyspojené s tímto opakovaným doručením (splatné do 14 dnů od doručení e-mailu s platebními údaji).

  7. Nebezpečí škody na Zboží na Vás přechází okamžikem, kdy ho převezmete. Pokud nepřevezmete Zboží (kromě čl. VI.4), přechází nebezpečí škody v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale k převzetí nedošlo z Vašich důvodů.

  8. Pokud Zboží nebylo skladem, budeme Vás informovat o mimořádném výpadku výroby nebo prodlení dodávky.

  9. Pokud nebudeme schopni dodat Zboží do 30 dnů od uplynutí doby doručení uvedené v potvrzení Objednávky, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.


 

VII. Práva z vadného plnění (Reklamace)

 

  1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody je Zboží bez vad a splňuje obvyklé a ujednané vlastnosti (jakost, množství, vhodnost pro obvyklé účely, právní předpisy, bez práv třetích stran).

  2. Práva a povinnosti se řídí příslušnými právními předpisy (Občanský zákoník, zákon o ochraně spotřebitele).

  3. Vadu nám můžete oznámit a práva z vadného plnění (reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše kontaktní adresy. Musíte zvolit, jak chcete vadu vyřešit.

  4. Podstatné porušení Smlouvy – máte právo na:

    • dodání nového Zboží bez vady/chybějící části;

    • opravu Zboží;

    • přiměřenou slevu z Ceny;

    • odstoupení od Smlouvy.

    • Poznámka: Pokud zvolíte nový produkt/opravu a my ji neprovedeme v přiměřené lhůtě/oznámíme, že to nelze, máte právo na slevu nebo odstoupení.

  5. Nepodstatné porušení Smlouvy – máte právo na:

    • dodání nového Zboží bez vady/chybějící části;

    • opravu Zboží;

    • přiměřenou slevu z Ceny.

    • Poznámka: Pokud vadu neodstraníme včas nebo ji odmítneme odstranit, vzniká Vám právo odstoupit. Odstoupit můžete i při opakovaném výskytu vad po opravě nebo při větším počtu vad.

  6. Právo na odstoupení/dodání nové věci nemáte, pokud nemůžete vrátit Zboží ve stavu, v jakém jste ho obdrželi(neplatí pro poškození při prohlídce vady, použití před objevením vady, částečnou spotřebu při obvyklém použití apod.).

  7. Potvrzení o přijetí reklamace Vám zašleme e-mailem do 3 dnů. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od obdržení (lhůta může být dohodou prodloužena). Marné uplynutí lhůty Vám dává právo odstoupit.

  8. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem. Při oprávněné reklamaci máte nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů (nutno prokázat).

  9. Jste-li podnikatel, musíte vadu oznámit bez zbytečného odkladu po jejím zjištění, nejpozději do tří dnů od převzetí.

  10. Jste-li spotřebitel, máte právo uplatnit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.

  11. Práva z vad se neuplatní na:

    • Zboží prodávané za nižší Cenu z důvodu vady, pro kterou byla Cena ujednána.

    • Opotřebení Zboží způsobené obvyklým užíváním.

    • Vadu použitého Zboží odpovídající míře používání při převzetí.

    • Kdy to vyplývá z povahy Zboží.


 

VIII. Odstoupení od smlouvy

 

  1. K odstoupení může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku a v Podmínkách.

  2. Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne:

    • doručení Zboží;

    • dodání poslední části Zboží (při dodání více druhů/částí Zboží);

    • dodání první dodávky Zboží (při pravidelném/opakovaném dodávání).

    • Odstoupit můžete jakýmkoliv prokazatelným způsobem (e-mail, dopis na Naši adresu).

  3. Jako spotřebitel nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech taxativně uvedených v § 1837 Občanského zákoníku (např. zboží upravené na Vaše přání, zboží v uzavřeném obalu vyňaté z hygienických důvodů, zvukové/obrazové nahrávky s porušeným obalem, digitální obsah nedodaný na hmotném nosiči s Vaším výslovným souhlasem).

  4. Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud oznámení o odstoupení odešlete v jejím průběhu.

  5. Vrácení Ceny: Bude Vám vrácena do 14 dnů od účinnosti odstoupení. Peníze nevrátíme dříve, než Nám Zboží vrátíte či prokážete, že došlo k jeho odeslání zpět. Zboží vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.

  6. V případě odstoupení (čl. VIII.2) jste povinni Nám Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží. Máte nárok na vrácení Ceny za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží. Při odstoupení z důvodu porušení Smlouvy z naší strany hradíme náklady na navrácení zboží také pouze do výše nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání.

  7. Odpovídáte Nám za škodu způsobenou poškozením Zboží v důsledku Vašeho nakládání s ním jinak, než je nutnés ohledem na jeho povahu. Škodu Vám vyúčtujeme a v případě nevrácené Ceny jsme oprávněni pohledávku započíst.

  8. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoli před dodáním, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat, nebo pokud je zjevné, že jste uvedli záměrně nesprávné informace v Objednávce. Jste-li podnikatel, můžeme od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

  9. Neneseme odpovědnost za poškození Zboží při jeho využívání, zejména odloupnutí barvy.


 

IX. Řešení sporů se spotřebiteli

 

  1. Nejsme vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu Občanského zákoníku.

  2. Vyřizování stížností zajišťujeme prostřednictvím e-mailové adresy: info@terapeutickepiskoviste.cz. Informaci o vyřízení zašleme na Váš e-mail.

  3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce (Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.coi.cz).

  4. Platformu pro řešení sporů on-line lze využít na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

  5. Kontaktním místem je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika (Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz).


 

X. Závěrečná ustanovení

 

  1. Pokud právní vztah obsahuje mezinárodní prvek, řídí se právem České republiky. Práva spotřebitelů plynoucí z právních předpisů nejsou dotčena.

  2. Veškerá písemná korespondence se doručuje elektronickou poštou na e-mailové adresy uvedené v identifikačních údajích Prodávajícího a ve Smlouvě/Uživatelském účtu Kupujícího.

  3. Smlouvu lze měnit pouze na základě písemné dohody. Jsme oprávněni změnit Podmínky, ale tato změna se netýká již uzavřených Smluv. O změně budete informováni e-mailem (máte-li Uživatelský účet nebo Smlouvu na pravidelné dodávky) nejméně 14 dní před účinností. Pokud do 14 dnů neobdržíme Vaši výpověď Smlouvy na pravidelné dodávky, stávají se nové podmínky součástí Smlouvy (výpovědní doba je 2 měsíce).

  4. V případě vyšší moci (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy atd.) nensme odpovědnost za škodu. Pokud vyšší moc trvá déle než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.

  5. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.

  6. Smlouva je archivována v elektronické podobě u Nás, ale Vám není přístupná. Vždy však obdržíte potvrzení Objednávky se shrnutím a Podmínky e-mailem. Doporučujeme si tyto dokumenty uložit.

  7. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1. 8. 2025.


 

📝 PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

 

Adresát: Kurzy pod Špilberkem s.r.o. Údolní 222/5, 60200 Brno-město Česká republika IČO: 21112444

Uplatnění reklamace

  • Datum uzavření Smlouvy:

  • Jméno a příjmení:

  • Adresa:

  • E-mailová adresa:

  • Zboží, které je reklamováno:

  • Popis vad Zboží:

  • Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace (oprava, nové zboží, sleva, odstoupení) / případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy:

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.

  • Datum:

  • Podpis:


 

📝 PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

Adresát: Kurzy pod Špilberkem s.r.o. Údolní 222/5, 60200 Brno-město Česká republika IČO: 21112444

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

  • Datum uzavření Smlouvy:

  • Jméno a příjmení:

  • Adresa:

  • E-mailová adresa:

  • Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

  • Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků (číslo bankovního účtu):

  • Datum:

  • Podpis:

 

Datum: 1. 8. 2025